Site icon Прес-клуб

Львів’яни неохоче скаржаться на маршрутки, – депутат

Львів’яни незадоволені якістю послуг у маршрутних таксі, але не звертаються з відповідними скаргами до Львівської міської ради. Про це повідомив 8 листопада під час круглого столу на тему «Проблеми якості перевезень маршрутними таксі м. Львова та спроби їх вирішити» голова транспортної комісії Львівської міської ради Іван Гринда.

«Начальник управління і Роман Лобода (президент Громадського об’єднання перевізників Львівщини «Західавтотранс» – ред.) через пресу звернулись до мешканців для того, щоб якщо вони бачать куріння, хамство – щоб вони фотографували це, скидали на імейли або писали. Наскільки мені відомо, через півтора тижня я зателефонував до начальника управління Миколи Жука, і запитав, скільки є фактів. Жодного. Тобто ми маємо на 700-800-тисячне місто, разом з тими, хто доїжджають з навколишніх сіл – мільйонне місто, і жодної за півтора тижні скарги», – зазначив Іван Гринда.

Відтак голова транспортної комісії Львівської міської ради ще раз звернувся до львів’ян з проханням повідомляти про порушення і неналежну поведінку водіїв маршруток у Львівську міську раду, вказуючи при цьому номер маршруту, реєстраційний номер автобуса, а також час та дату порушення.

Своєю чергою президент ГО ІПЦ «Наше право» Андрій Липак під час круглого столу презентував результати дослідження, згідно з яким 67,5% львів’ян незадоволені якістю послуг в маршрутних таксі міста (опитування проводилося в квітні з вибіркою у 100 респондентів). При цьому, наголосив представник громадської організації, рівень незадоволення не зріс і не знизився, залишившись приблизно на тому самому рівні, що й у 2009 році.

Пасажири маршрутних таксі, за словами Андрія Липака, нарікають насамперед на неякісне надання послуг, пов’язане з переповненістю маршруток в час пік, віком автобусів, халатністю і хамством водіїв, а також з відсутністю облаштованих зупинок і графіків руху, постійним підвищенням ціни на перевезення, тощо.

Представники громадських організацій запропонували представникам міської влади звертати увагу на скарги мешканців на сайті marshrutka.org.ua.

Натомість Роман Лобода наголосив в першу чергу на тому, що для роботи перевізників необхідно створити правове поле, в якому для них будуть створені рівні умови. Заступник начальника управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Андрій Білоус до цього додав, що на сьогодні навіть самі перевізники визнають, що маршрутні перевезення у Львові є «грою без правил».

Як інформував ZAXID.NET, у лютому цього року до управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради надійшло 9 письмових скарг на незадовільну роботу водіїв міських автобусів. Переважно пасажири скаржаться на відмову водіїв у пільговому перевезенні, зупинки у нефіксованому місці та грубу поведінку водіїв.

Exit mobile version