Site icon Прес-клуб

Фальстарт: представник ОПОРА розповів, хто найбільше згрішив із передчасною агітацією на Львівщині

Попри те, що офіційний виборчий процес стартував 5 вересня, місцеві політики ще навесні-влітку почали розміщувати свої гасла на білбордах і сітілайтах, а також провадити іншу аітацію.

– Лише впродовж серпня було зафіксовано агітаційну активність 16-ти політичних партій і 11 потенційних кандидатів на посаду міського голови Львова. При цьому більшість зовнішньої реклами була безвихідних даних, – розповів Тарас Радь, координатор спостереження ГМ “ОПОРА” за виборами у Львівській області на пресконференції у Львівському пресклубі.

Про це пише DailyLviv.

Така ситуація, пояснює він, ускладнює роботу спостерігачів за виборами і дає можливість політикам непрозорого використовувати кошти на політичну рекламу, зокрема й адмінресурс.

Тарас Радь закликав нетерплячих політиків задекларувати і оприлюднити їхні витрати на ці потрреби.

Серед тих, хто використав «фальстарт» були «Європейська Солідарність», «Слуга народу», ВО «Батьківщина» , “Українська Галицька партія, «Голос», «Громадянська позиція», «Варта», «Народний Рух України», «Перемога Пальчевського», ВО «Свобода», «Духовна Україна», «Сила і Честь», «УДАР», «ПРОпозиція».

Щодо персоналій, то ще до старту політагітації найбільше львів’яни бачили портрети Андрія Садового, Олега Синютки, Ярослава Рущишина, Руслана Кошулинського, Володимира Гірняка, Ігоря Васюника, Ігоря Зінкевича, Оксани Юринець, Ігоря Кузьмака, Юлії Гвоздович, Ігоря Смешка, Назара Брезіцького,Тараса Кльофи.

Також велику агітацію розгорнула команда Максима Козицького.

dailylviv.com

Exit mobile version